Monday, September 04, 2006

癌症

昨晚睇鏗鏘集, 這一集講有關癌症, 講好多成因, 治療及新的治療方向等, 但當我睇到中途便諗起我以死去的哥哥, 佢都係有癌症, 佢的過身, 又不是癌症, 不過都有關係
諗起我以前一齊生活的情況, 由細到大, 我地都好少打架, 現在諗起都好好笑, 但現在都沒有關會再發生, 有時唔知佢這樣過身, 係好事定唔好事, 因為佢過身前, 係第二度癌症再發, 係正在治療中, 都去到尾聲, 都有機會再醫好
其實我都好驚自己都會患上癌症, 如果發現自己患上, 每論精神, 金錢, 工作, 都會有好大的影響, 所以我現在都會每年都做一次檢查, 如果不幸有癌症, 都會有初期, 都有七八成機會醫好.

No comments: